خانه / مقالات آنلاین آموزان / آموزشگاههای زبان، ای...

آموزشگاههای زبان، اینجا برای همه برد-برد است

اخبار سایت - پنجشنبه 1 شهریور 1397

با آنلاین آموزان آموزشگاههای زبان می توانند به دنیایی جدید با متقاضیانی جدید وارد شوند. خانمهای خانه دار، حاشیه شهرها، افراد پر مشغله و ... مشتریان جدید شما در آموزش آنلاین زنده در آنلاین آموزان خواهند بود.

    خانواده های بسیاری را می شناسم که به علت دوری مسافت و مشکل در رفت و آمد، تداخل ساعت کلاسهای موسسه زبان با کلاسهای دیگر فرزندشان قادر به ثبت نام فرزندشان در موسسه زبان مورد علاقه خود نیستند. برخی والدین که خودشان علاقه به یادگیری زبان دارند ولی به دلایل مشغله کاری تا ساعات پایانی روز و شرم از نشستن کنار خردسالان و نوجوانان و رفتن به مسافرت و... در آموزشگاه خوب نزدیک خود ثبت نام نمی کنند. چه راهی برای این دسته از متقاضیان بالقوه خواهید داشت؟

    کلاسهای زبان ترمیک خود را در آنلاین آموزان تشکیل دهید تا این دسته از مشتریان را جذب نمایید و جلوی ریزش های فصلی و مقطعی را هم بگیرید.

    در استانهای خیلی گرم، آموزشگاه ها در تابستان با افت شدید دانش پذیر مواجه هستند. همین وضعیت برای استانهای خیلی سرد در فصول سرد سال نیز وجود دارد. و در شهرهای پرترافیک و شلوغ والدین و دانش پذیران در پی راهی برای رهایی از ایاب و ذهاب به کلاسها می باشند. آنلاین آموزان دنیای جدیدیست که کسب و کار شما را در این شرایط متحول خواهد کرد.

    ظرفیت پذیرش خود را بدون هیچ هزینه ای بدون مرز کنید. لازم نیست در تمامی شهرها نمایندگی داشته باشید، خودتان در آنلاین آموزش کلاس تعریف کنید و آن را دفتر مجازی خود در تمام شهرها کشور بدانید. راستی به روستاها فکر کرده اید؟...

   تعریف و تشکیل کلاس، ثبت نام و دریافت مدارک، برگزاری کلاس، کوئیزهای دوره ای و آزمون آزمایشی را در آنلاین آموزان انجام دهید و فقط آزمونهای میانترم و پایان ترم را حضوری برگزار کنید و مدرک بدهید.

انکار مزایای آموزشهای آنلاین خصوصا آموزش زبان آنلاین غیر ممکن است. دنیای جدیدیست از آن غافل نشوید.

   اگر بدون مرز بیاندیشیم زمینه های استفاده زیادی از آنلاین آموزان وجود دارد، مثال اینکه می بینیم خیلی از ایرانیان خارج از کشور دوست دارند فرزندانشان فارسی یاد بگیرند. خب چه جایی بهتر از آنلاین آموزان با موسسات و آموزگاران ایرانی؟

    روش تعریف و تشکیل کلاس همانند روش گفته شده در راهنمای آموزشگاههای علمی و آزاد می باشد.

    حتما و اکیدا بخش "توصیه هایی برای برگزاری کلاس آنلاین خوب و جذب دانش طلب بیشتر" در راهنمای مدرسان را مطالعه کنید و به مدرسان خود گوشزد کنید.

برچسب ها

تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه