خانه / مقالات آنلاین آموزان / سخنی با مدرسان

سخنی با مدرسان

اخبار سایت - سه شنبه 23 مرداد 1397

تمام مدرسان خوب کشور با استفاده از خدمات و زیرساخت آموزش آنلاین، می توانند یک کلاس خصوصی با ظرفیت نامحدود و حوزه فعالیت جهانی برای خود ایجاد نمایند. دنیای جدید را با سایت ما تجربه کنید....

صحبتی با مدرسان
(اساتید، دبیران، معلمان، متخصصان، هنرمندان، روانشناسان و ...)

تخصص دارید ولی جایی برای ارائه و تدریس آن ندارید؟ نیازی نیست برای ارائه تخصص های خود به دیگران در آموزشگاه خاصی فعالیت کند. آنلاین آموزان بزرگترین آموزشگاه برای شماست. جهانی و همه جایی.

آموزشگاه خوبی برای تدریس پیدا نمی کنید؟ هرچه هستید در آنلاین آموزان همان را به نمایش بگذارید.

در جستجوی درآمد بیشتر با برگزاری کلاسهای بیشتری هستید؟ بله، ساعات کار آموزشگاهها محدود است چه بسا در سرما و گرما و ترافیک زیاد تعطیل یا

در گرما و سرما و ترافیک حوصله بیرون رفتن و تدریس را ندارید؟

بازنشسته شده اید، دانش آموزان شما را میشناسند و از شما درخواست برگزاری کلاس دارند؟

در منزل خود کلاس برگزار می کنید و این برای شما مشکل ساز شده و جا کم دارید؟

کلاسهای پنجشنبه و جمعه باعث شده نتوانید به مسافرت بروید؟

جایی برای تبلیغ وسیع و معرفی توانایی های خود ندارید؟

رفتن از آموزشگاهی به آموزشگاه دیگر برای تعداد اندکی کلاس شما را خسته کرده است؟ و نمیتوانید در چندین آموزشگاه همزمان مشغول باشید؟

تازه شروع به تدریس خصوصی کرده اید و آموزشگاهها شما را جذب نمی کنند؟

متخصص و مدرس حرفه ای و شناخته شده هستید ولی دوست دارید برای خودتان کار کنید؟

آموزشهای شما برای ایرانیان خارج از کشور مفید و جذاب خواهد بود؟

تخصصتان خاص است، دانش طلبان شما در هر شهر اندک هستند و در کل کشور پراکنده اند و نمی توانید آنها را جمع کنید و در یک مکان فیزیکی برای آنها کلاس برگزار کنید؟

ساعات آزاد شما با ساعات آموزشگاهها همخوانی ندارد؟

    تنها راه حل برای تمامی این مشکلات آنلاین آموزان است. محلی برای تدریس خصوصی در کل کشور و حتی دنیا در آنلاین آموزان برای شما مهیا شده است. کلاس برگزار کنید، آزمون آنلاین تعریف کنید و خودتان و تواناییهایتان را به همه معرفی کنید.

مزایای آموزش آنلاین برای مدرسان:

  • ایجاد اشتغال و فرصت شغلی بیشتر برای مدرسینی که فضا و امکانات لازم برای تدریس خصوصی در حالت حضوری ندارند.
  • درآمد بیشتر با ایجاد بازاری بزرگ و جهانی.
  • کاهش هزینه به دلیل اینکه دیگر نیازی به اجاره یا خرید و تجهیز مکان کلاس نیست.
  • حذف محدودیت های مکانی (از هر کجا) و امکان ارائه کلاس درسی حتی در مسافرت.
  • استفاده از وسايل کمک آموزشي مختلف نظير وایتبرد دیجیتال، جزوه، تصاوير و اسلايد جهت راحتی در آموزش و تفهیم مطلب.

توصیه هایی برای برگزاری کلاس آنلاین خوب و جذب دانش طلب بیشتر برای مدرسان:

برای جذب دانش آموز، دانشجو یا دانش پژوه بیشتر لطفا به این نکات توجه کنید:

  • اطلاعات پروفایل خود را به درستی و با توضیحات کامل تکمیل کنید.
  • در بخش «معرفی کامل» حتماً هر نکته مثبتی از رزومه و تجربیاتتان وجود دارد و در جذب دانش پژوه تاثیرگزار است را بنویسید. مثلا تجربیات تدریس یا تحقیقاتی خود، تجربه کاری، معدل یا حتی نمره یک درس خاص، کسب مقام در مسابقات و حتی علاقه مندی‌ها و سرگرمی‌هایتان.
  • برگزاری کلاس آنلاین خوب، روش و شیوه خاص خود را دارد، حتما قبل از برگزاری کلاس آنلاین در کلاسهای آموزشی برگزار شده توسط مدیر سایت آنلاین آموزان، با عنوانی شبیه به آموزش برگزاری یک کلاس آنلاین خوب شرکت کنید.
  • حتما حتما یک جلسه کلاس رایگان جهت معرفی خود، درس مورد نظر، نحوه تدریس و از همه مهمتر هماهنگی ساعتهای کلاس با متقاضیان برگزار نمایید. برنامه کلاس را با توافق جمعی مشخص کنید. سپس کلاس اصلی را تعریف و زمان هماهنگ شده را تنظیم نمایید تا ثبت نام های قطعی انجام شوند و درصورت امکان به متقاضیان برای ثبت نام پیام دهید.
  • تدریس در آنلاین آموزان در تمامی ساعات روز امکانپذیر می باشد. پس سعی کنید با توجه به موقیعیت زمانی و شرایط متقاضیان ساعات مناسبی را مشخص کنید. ممکن است در برخی موارد ساعت 23 شب یا 6 صبح یا 13 ظهر مناسبترین زمان برگزاری برخی کلاسها باشد.
  • حتما از رسانه های مختلف برای تفهیم بهتر درس و بالا بردن کیفیت آموزشی استفاده کنید. کلیپ، اسلاید، عکس کیفیت و رضایت از کلاس شما را بالا خواهد برد.
  • با توجه به اینکه تعریف کلاس در آنلاین آموزان رایگان می باشد و درصد دریافتی به ازای هر نفر-ساعت کلاس می باشد، شما می توانید برای جلب رضایت گروههای مختلف، یک موضوع تدریس را در قالب چندین کلاس با ساعتهای تشکیل متفاوت تعریف کنید تا بتوانید طیفهای مختلف متقاضیان را جذب نمایید.
  • در اکثر مواقع آنلاین باشید (پیامهای ارسالی به شما در سایت در تلگرام نیز برایتان ارسال می شود). چون اکثر دانش پژوهان میل دارند با اساتید آنلاین چت کنند تا مشکل شان زودتر برطرف شود.
  • به پیام‌های دانش پژوهان هر چه زودتر پاسخ دهید و در بررسی مشکل شان هنگام چت با حوصله عمل کنید.
  • تا مدرس وارد کلاس نشود، عملا کلاس مجازی ایجاد نمی شود و هیچ دانش آموزی نمی تواند وارد کلاس شود. لذا این امکان ایجاد شده است تا مدرس بتواند ده دقیقه قبل از شروع ساعت دقیق کلاس، وارد کلاس مجازی شود تا کلاس موجودیت پیدا کند. در این ده دقیقه اقدامات اولیه را انجام دهید. مثلا فایلهای لازم برای تدریس را آپلود کنید، وایتبرد را راه اندازی کنید و نور و تصویر خود را آماده نمایید.
  • سعی کنید کلاس آنلاین شما خیلی فراتر از یک ویدئوی آموزش ضبط شده باشد، بدین منظور هنگام تدریس، از شرکت کنندگان سوال کنید، نقاط ضعف و قوت آنها را بفهمید و تدریس خود را با آن وفق دهید، مشکل دانش پژوه را بشکافید و به تحلیل، بررسی و توضیح آن برای دانش پژوه بپردازید و از دادن جواب نهایی به یک مسئله و نپرداختن به مفاهیم، پرهیز کنید.
  • استاد باید بتواند مفاهیم و روش تحلیل آن مسئله را به دانش‌پژوه آموزش دهد و صرفا ارائه پاسخ نهایی به یک مسئله یا تمرین درسی به دور از یک تدریس خوب است.
  • در کلاس، علاوه بر دانش فنی مورد نیاز برای تدریس، با انرژی و متنوع عمل کنید تا تدریس خسته کننده نشود. از شرکت کنندگان مشارکت بخواهید و نگذارید کلاس برایشان خسته کننده گردد.
  • نظرات شرکت کنندگان تاثیر بسزایی در جذب متقاضی در کلاسهای بعدی شما خواهد داشت، لذا دقت کنید و تلاش خود را بکنید.
  • بعد از هر کلاس، از دانش‌پژوه درخواست کنید تا شما را ارزیابی کند و نظر خود را بنویسد. اساتید با امتیازات مثبت بیشتر در صدر جستجوها قرار می‌گیرند.
  • شکایات شرکت کنندگان از کلاسها در سایت بررسی می گردد و حتما ترتیب اثر داده خواهد شد. به این موضوع توجه داشته باشید.

سخنی با مدرسان سخنی با مدرسان سخنی با مدرسان

برچسب ها

ارسال دیدگاه

نظرات

علی بگلو date_range پنجشنبه 29 فروردین 1398 - 00:11

اگه‌اجرائی بشه عالی خواهد شد.