خانه / مقالات آنلاین آموزان / صحبتی با آموزشگاهها ...

صحبتی با آموزشگاهها و موسسات آموزشی

اخبار سایت - سه شنبه 23 مرداد 1397

 بدون محدودیت فکر کنید. شما محدود به اساتید خود و منطقه جغرافیایی و کلاسهای موجود خود نیستید. اگر آموزشگاه خوبی هستید و دلیل عدم افزایش متقاضیان شما، فاصله مکانی و ظرفیت کلاسهای شماست، بهترین گزینه برای شما آنلاین آموزان است که توسط آن، حیطه جذب متقاضی شما بسیار گسترش خواهد یافت: آنسوی شهر، روستاهای اطراف، شهرها و استانهای دیگر و ... حتی کشورهای دیگر.

    بدون محدودیت فکر کنید. شما محدود به اساتید خود و منطقه جغرافیایی و کلاسهای موجود خود نیستید. اگر آموزشگاه خوبی هستید و دلیل عدم افزایش متقاضیان شما، فاصله مکانی و ظرفیت کلاسهای شماست، بهترین گزینه برای شما آنلاین آموزان است که توسط آن، حیطه جذب متقاضی شما بسیار گسترش خواهد یافت: آنسوی شهر، روستاهای اطراف، شهرها و استانهای دیگر و ... حتی کشورهای دیگر.

    همه آموزشگاهها از قبیل آموزشگاههای آزاد، آموزشگاههای کنکور، آموزشگاههای فنی و حرفه ای، آموزشگاههای هنری، آموزشگاههای زمینه های تخصصی، آموزشگاههای فرهنگی و دینی و ... می توانند در سایت آنلاین آموزان ثبت نام کنند و بسیاری  از خدمات آموزشی فعلی خود و حتی خدمات جدید آموزشی از جمله کلاس، آزمون، مشاوره تحصیلی، کنفرانس آموزشی و ... را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین و همزمان ارائه دهند.

      فقط به عنوان مثال کلاسهای تقویتی و کنکوری، آزمونهای آمادگی کنکور، کلاسها و آزمونهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری، آموزش مهارتهای کامپیوتری، آموزشهای فنی حرفه ای و کاریابی و تخصصی، آشپزی، حفظ و تفسیر قرآن و هر آموزشی که امکان ارائه در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری را داشته باشد، قابل تعریف و برگزاری در آنلاین آموزان می باشد. البته آزمونهای میانترم را نیز می توانید در آنلاین آموزان برگزار کنید. به جهت صدور مدرک دوره، بهتر است که آزمون پایان دوره به صورت حضوری برگزار گردد.

    در استانهای خیلی گرم، آموزشگاه ها در تابستان با افت شدید دانش پذیر مواجه هستند. همین وضعیت برای استانهای خیلی سرد در فصول سرد سال نیز وجود دارد. و در شهرهای پرترافیک و شلوغ والدین و دانش پذیران در پی راهی برای رهایی از ایاب و ذهاب به کلاسها می باشند. آنلاین آموزان دنیای جدیدیست که کسب و کار شما را در این شرایط متحول خواهد کرد.

    ممکن است در بعضی شهرها برخی آموزشهای خاص در هیچ آموزشگاهی ارائه نشود، باید مردم آن شهر از آن آموزش محروم بمانند؟ خب به راحتی آموزشگاههای خاص میتوانند آموزشهای خاصشان را در آنلاین آموزان برای تمام متقاضیان دنیا معرفی و برگزار کنند.

    آموزشگاهها می توانند برای داوطلبینی که به جهت مزیتهای فراوان آموزش آنلاین تمایل به استفاده از آن دارند، برخی یا همه کلاسهای خود را در آنلاین آموزان تعریف کرده و تبلیغ  و به متقاضیان پیشنهاد نمایند. (تعریف کلاس در سایت هیچ هزینه ای ندارد)

    موسسات بزرگ متخصص در زمینه آزمون نیز بهتر است همزمان با برگزاری آزمون حضوری یا به طور مستقل، آزمونهای خود را در آنلاین آموزان تعریف و برگزار نمایند. مطمئن باشید بسیاری از خانواده ها از ایاب و ذهاب و بردن و برگرداندن فرزندان خود به محل آزمونهای آزمایشی خصوصا در ایام پایان هفته و تعطیلات و تابستان خیلی خوشحال نیستند و از آزمونهای آنلاین شما بسیار استقبال خواهند کرد. ضمن اینکه دیگر هزینه های برگزاری برای آموزشگاه دربر نخواهد داشت.

بستر جدید بدون مرزی مهیا شده، شماهم بدون مرز بیاندیشید. این گوی و این میدان. این آنلاین آموزان و این شما.

مزایای آموزش آنلاین برای آموزشگاهها:

  • افزایش بدون مرز ظرفیت پذیرش و کسب درآمد: در برگزاری کلاس و آزمون مجازی محدودیت ظرفیت وجود ندارد و با توجه به مراجعه به سایت از تمام دنیا، ظرفیت پذیرش افزایش یافته و بالطبع کسب درآمد نیز بدون مرز و بدون محدودیت خواهد شد. 
  • عدم نیاز به هزینه زیاد برای تبلیغات به علت اینکه کاربران زیادی بازدید کننده سایت از سراسر کشور و حتی دنیا خواهند بود.
  • کاهش هزینه های مکان برگزاری کلاس: دیگر نیازی به اجاره یا خرید و تجهیز و هزینه سرمایش و گرمایش و مکان بزرگ برای کلاس یا افزایش ظرفیت فیزیکی نخواهد بود، بلکه آموزشگاهها فقط زحمت هماهنگی با مدرس و تعریف دوره در سایت را می کشند. (توضیح اینکه آموزشگاه ها می توانند جهت نظارت بهتر، یک اتاق جهت اساتید آنلاین تخصیص دهند تا ایشان از آن اتاق و توسط کامپیوتر و اینترنت مهیا شده در کلاس مجازی شرکت کنند یا اینکه مدرس در منزل خودش تدریس کند).
  • امکان برگزاری کلاس در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته و تمامی ماه های سال، حتی در زمانهایی که آموزشگاه تعطیل است.
  • امکان پذیرش متقاضی از کشورهای دیگر: اینترنت است دیگر و دهکده جهانی و ...
  • مطرح شدن به عنوان یک آموزشگاه پیشرو، متمایز و فناوری محور .
  • کاهش نارضایتی های همسایگان آموزشگاه ها و مردم، که به دلیل شلوغی و ترافیک قبل از شروع و بعد پایان کلاس در کنار درب آموزشگاه شاکی هستند.

 

روزی خواهد رسید که آموزشگاههای کاملاً مجازی راه اندازی خواهد شد و

عرصه را از آموزشگاههای سنتی و حضوری خواهد ربود.
 

    به علت تعطیلی مدارس و دانشگاهها، تابستان بهترین زمان برای برگزاری کلاسهای تقویتی و فنی و هنری و تخصصی برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد. پس آموزشگاهها می توانند کلاسها و آزمونهای تابستانه را در آنلاین آموزان تعریف کنند تا در گرمای تابستان مجبور به هزینه خنک سازی کلاس نباشند و بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز کلاس و آزمون را تشکیل دهند و دانش آموزان در بهترین شرایط که شرایط منزل خودشان است در آن شرکت کنند.

    درنهایت جهانی بیاندیشید. در فکر جلب داوطلب از سراسر دنیا باشید. بدون مرز فکر کنید. آموزش غذاهای ایرانی برای ایرانیان خارج کشور و ...

برای بالا بردن کیفیت آموزشی مدرسه و رضایت بیشتر دانش آموزان و والدین و کسب درآمد بیشتر لطفا به این نکات توجه کنید:

  • نکات ذکر شده در بخش راهنمای مدرسین را مطالعه کرده و به ایشان یادآوری کنید.
  • از تعداد مدرسین بیشتر استفاده کنید. دقت کنید که دیگر محدودیتی در تعداد و تنوع کلاسها ندارید. لذا تا حد امکان کلاسهای بیشتری با تنوع استاد و تنوع ساعت بیشتری تعریف کنید تا بتوانید طیفهای مختلف متقاضیان را جلب نمایید.
  • درضمن تا کنون مدرسان در بیش از چند آموزشگاه نمی توانستند کار کنند چرا که امکان رفت آمد بین آموزشگاهها برایشان محدود بوده است ولی اکنون دیگر این محدودیت برداشته شده است. چرا که مدرس در منزل خود نشسته و در کلاسهایی که آموزشگاههای مختلف سرارپسر کشور برای وی تعریف کرده اند می تواند شرکت کند.
  • کلاسهای آنلاین خود را در تبلیغات خود معرفی کنید. این یک نکته مثبت برای آموزشگاه شما خواهد بود و جلب متقاضی شما را بیشتر خواهد کرد.

برچسب ها

تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه