وبینار رایگان تدوین فیلم و محتوای ویدئویی

assignmentسینما و تئاتر access_time2 ساعت و 30 دقیقه remove_red_eye340 ثبت نام

در حال حاضر این دوره برنامه کلاسی ندارد.

«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
ثبت نام در کلاس آنلاین بدون تخفیف
فعال تا پایان برگزاری کلاس آنلاین
ظرفیت باقیمانده : تکمیل ظرفیت

توضیحات تکمیلی دوره

در این وبینار قصد دارم کمی در مورد اصول تدوین فیلم و‌ سریال و همچنین لزوم یادگیری اصول تدوین در دوره‌ ی گستردگی کسب‌ و کارهای اینترنتی، رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوای ویدئویی، صحبت کنم و همینطور در مورد نرم‌افزار قدرتمند ادوبی پریمیر که در زمینه های اشاره شده، بسیار کارآمد هست.

تدوین یکی از مراحل بسیار مهم و تأثیرگذار در تولید فیلم های سینمایی و تلویزیونی و هر محتوای دیگری می باشد. تدوین هنری است که می تواند از مرحله ایده اولیه شروع شود و تا به نتیجه رسیدن و خلق و نمایش اثر ادامه پیدا کند. جذابیت بسیاری از آثار مهم سینمایی و سریال های تلویزیونی و اینترنتی و همینطور بسیاری از محتوای مختلف ویدئویی از جمله نماهنگ (موزیک ویدئو)، تیزر و تبلیغات و ... به دلیل تدوین خوب آنهاست.

از نگاه دیگر، امروز با رشد چشمگیر کسب و کارهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی و رسانه ها، نیاز به تولید محتوا یکی از نیازهای اصلی به منظور رشد و بقای آنها به حساب میاد. این امر باعث ایجاد بستری شده است برای بکارگیری نیروی های متخصص، جهت تولید محتوای مناسب و با کیفیت و بی شک یکی از بخش های مهم در این راستا، تدوین است. از طرفی دراختیار داشتن گوشی های تلفن همراه، پیشرفت تکنولوژی و راحت تر شدن کار با ابزارهای مختلف تصویربرداری، منجر به انباشتِ بی سابقه‌ای از اطلاعات شده که با داشتن دانش تدوین می توان به داشته هایِ تصویریِ با ارزشی دست پیدا کرد.  پس امروزه آشنایی با دانش تدوین برای همه نیاز است.

در همین راستا نرم افزار پریمیر که یکی از نرم افزار های بسیار قدرتمند جهت تدوین و ساخت فیلم هست، در سال‌های اخیر به عنوان ابزاری کاربردی  مورد استفاده گسترده کاربران قرار گرفته که قابلیت نصب روی هر دو سیستم عامل رایج دنیا یعنی ویندوز و مکینتاش را دارد و بسیاری از محتواهایی که بر پرده سینما، تلویزیون، رسانه‌ها و فضای مجازی مشاهده می‌کنید به کمک همین نرم‌افزار تدوین شده.

 بنا به توضیحات بالا قصد دارم، با استفاده از آموخته ها و تجربه های شخصی حضور در پروژه های مختلف سال های اخیر به عنوان تدوینگر وسرپرست گروه تدوین، با زبانی ساده شما را با این مهم آشنا کنم. 

ارسال دیدگاه

نظرات

حسین مروج date_range پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 23:19

سلام. ببخشید مدرکی هم صادر میکنید؟

محمدحسین میری date_range جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 23:23

چطور میتونم کلاس اول رو ببینم الان؟ چون زمانش گذشته!

Naser Memarzadeh date_range چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 02:42

والا به جای اصلی که رسید زمانش تموم شد و کلاس تعطیل...😑

لینک کوتاه دوره

درباره مدرس
موحد شادرو
موحد شادرو

من موحد شادرو تدوینگر فیلم های سینمایی و سریال، تیزر، نماهنگ(موزیک ویدئو) و طراح تیتراژ هستم

نماد اعتماد الکترونیکی