۳۹ امین دوره اسکرچ مقدماتی کودک و نوجوان
assignmentاسکرچ - کودکان و نوجوانان access_time8 ساعت و 0 دقیقه remove_red_eye5 ثبت نام
«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
توضیحات تکمیلی دوره
توضیحات تکمیلی دوره
اطلاعات دوره:
این دوره در طول سال تحصیلی یک روز در هفته برگزار خواهد شد.
در هر جلسه یک ساعته، مطالب آموزشی به مهارت آموزان تدریس خواهد شد و در هر جلسه بر اساس مفاهیم
یادگرفته شده، تمرینی به صورت ساخت بازی ها و یا انیمیشن های جذاب توسط مهارت آموزان انجام می شود.
در ابتدای جلسه بعد، تمام مهارت آموزان با به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ کامپیوتر و یا لپتاپ خود، تمرین و برنامه خود را به مربی و سایر مهارت آموزان نشان می دهند.
پرسش و پاسخ در طول تمام جلسات آزاد و حتی توصیه نیز میشود
دوره مناسب چه افرادی است؟
این دوره ویژه و تخصصی برای کودکان و نوجوانان عزیز ( دختر و پسر ) در سنین 9 تا 12 سال تعریف شده است.
کودکان و نوجوانان علاقه مند به حوزه تکنولوزی، بازی سازی، برنامه نویسی، انیمیشن سازی و... .
مزیت های این دوره چیست؟
آشنا شدن با دنیای برنامه نویسی و اینکه منظورمون از نوشتن برنامه برای سیستم چیه.
بچهها یاد میگیرند که چطور وقتی با مسئلهای روبرو شدند اون رو از ۰ تا صد حلش کنند.
تفکر منطقی و تجزیه مسائل به ریز مسئله
که قطعا اگه روالش رو یاد بگیرند در همه مسائل زندگیشون میتونند این روند رو پیاده سازی کنند و از حل کردن مسائلشون حالشو ببرند؛)
این مواردی که گفتیم فقط دانشی بودن، و علاوه بر اون …
مهارتهای دیگهای مثل؛
همکاری
کار گروهی
ارائه و طرح ایده
افزایش خلاقیت و … را هم در خلال این آموزشها یاد میگیرند.
یه تغییر و پیشرفت دیگه هم که من خودم خیلی دوست دارم، افزایش اعتماد به نفس بچههاس.
پیشنهاد میکنم قبل و بعد از دوره حتما بهش توجه کنید و تفاوتشو ببینید
سرفصل های آموزشی برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ
محتوای آموزشی در ترم مقدماتی:
- نحوه نصب نرم افزار اسکرچ و پیش نیاز های آن
- معرفی وب سایت اسکرچ و ثبت نام در آن
- نحوه جستجو در سايت اسكرچ
- چگونگي بحث و تبادل نظر در سايت اسكرچ
- تنظيم ناحيه كاربري
- برنامه نويسي آفلاين
- آشنایی با بخشهای مختلف نرم افزار
- نحوه ذخیره سازی پروژه و بازیابی بازی
- آشنایی با کلمات و اصطلاحات موجود در اسکرچ
- بكارگيري Sprite براي داستان سرايي
- آشنایی با موقعیت های مکانی در اسکرچ
- آشنایی با دستورات Event و شروع کنندهها
- معرفی قابلیتهای ظاهری موجود در اسکرچ
- معرفی مفهوم حلقه و کاربرد انواع آن
- آشنایی با صوت و موسیقی در اسکرچ و ضبط صدا
- چگونگي ضبط صدا
- انواع نوت هاي موسيقي و نحوه استفاده از آنها
- روش هاي اضافه كردن، كم يا زياد كردن صدا
- به کار گیری جلوههای گرافیکی در برنامه
- انجام طراحی و ترسیم در اسکرچ
- آشنایی با سایر حلقه های موجود و استفاده از آنها
- مفهوم صبر کردن
- آشنایی با مفهوم touch رنگ و اسپرایت
- آشنایی با دستورات شرطی در زبان اسکرچ
- استفاده از دستور if else
-
برنامه کلاسی دوره
- یکشنبه، 19 بهمن 1399 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 26 بهمن 1399 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 3 اسفند 1399 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 10 اسفند 1399 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 17 اسفند 1399 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 24 اسفند 1399 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 15 فروردین 1400 / ساعت: 15:30 - 16:30
- یکشنبه، 22 فروردین 1400 / ساعت: 15:00 - 16:00
مشاهده برنامه کامل
درباره برگزار کننده
درباره مدرس
نماد اعتماد الکترونیکی
دوره آنلاین بازی سازی و برنامه نویسی گیم میکر نوجوان
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: محمد ملا محمد
کلاس بعدی: نامشخص
۱۶ امین دوره آنلاین گیم میکر ترم 1 کودک و نوجوان تین تِک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: بزودی ...
کلاس بعدی: نامشخص
اولین دوره طراحی وب سایت آنلاین ترم 2 نوجوان تین تک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: نوید خواجه زاده نیا
کلاس بعدی: نامشخص
ارسال دیدگاه