46 امین دوره آنلاین اسکرچ مقدماتی کودک و نوجوان تین تِک ( نمایندگی هرمزگان)

assignmentسایر آموزشها - کودکان و نوجوانان access_time9 ساعت و 0 دقیقه remove_red_eye6 ثبت نام

در حال حاضر این دوره برنامه کلاسی ندارد.

«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
ثبت نام در کلاس آنلاین بدون تخفیف
فعال تا پایان برگزاری کلاس آنلاین
ظرفیت باقیمانده : 2 نفر

توضیحات تکمیلی دوره

طلاعات دوره:

در هر جلسه یک ساعته، مطالب آموزشی به مهارت آموزان تدریس خواهد شد و در هر جلسه بر اساس مفاهیم

یادگرفته شده، تمرینی به صورت ساخت بازی ها و یا انیمیشن های جذاب توسط مهارت آموزان انجام می شود.

در ابتدای جلسه بعد، تمام مهارت آموزان با به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ کامپیوتر و یا لپتاپ خود، تمرین و برنامه خود را به مربی و سایر مهارت آموزان نشان می دهند.

پرسش و پاسخ در طول تمام جلسات آزاد و حتی توصیه نیز میشود

دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره ویژه و تخصصی برای کودکان و نوجوانان عزیز ( دختر و پسر ) در سنین 9 تا 12 سال تعریف شده است.

کودکان و نوجوانان علاقه مند به حوزه تکنولوزی، بازی سازی، برنامه نویسی، انیمیشن سازی و... .

مزیت های این دوره چیست؟

آشنا شدن با دنیای برنامه نویسی و اینکه منظورمون از نوشتن برنامه برای سیستم چیه.

بچه‌ها یاد میگیرند که چطور وقتی با مسئله‌ای روبرو شدند اون رو از ۰ تا صد حلش کنند.

تفکر منطقی و تجزیه مسائل به ریز مسئله

که قطعا اگه روالش رو یاد بگیرند در همه مسائل زندگیشون میتونند این روند رو پیاده سازی کنند و از حل کردن مسائلشون حالشو ببرند؛)

این مواردی که گفتیم فقط دانشی بودن، و علاوه بر اون …

مهارتهای دیگه‌ای مثل؛

همکاری

کار گروهی

ارائه و طرح ایده

افزایش خلاقیت و … را هم در خلال این آموزش‌ها یاد میگیرند.

یه تغییر و پیشرفت دیگه هم که من خودم خیلی دوست دارم، افزایش اعتماد به نفس بچه‌هاس.

پیشنهاد میکنم قبل و بعد از دوره حتما بهش توجه کنید و تفاوتشو ببینید

 

سرفصل های آموزشی برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ

محتوای آموزشی در ترم مقدماتی:

  • نحوه نصب نرم افزار اسکرچ و پیش نیاز های آن
  • معرفی وب سایت اسکرچ و ثبت نام در آن
  • نحوه جستجو در سايت اسكرچ
  • چگونگي بحث و تبادل نظر در سايت اسكرچ
  • تنظيم ناحيه كاربري
  • برنامه نويسي آفلاين
  • آشنایی با بخش‌های مختلف نرم افزار
  • نحوه ذخیره سازی پروژه و بازیابی بازی
  • آشنایی با کلمات و اصطلاحات موجود در اسکرچ
  • بكارگيري Sprite براي داستان سرايي
  • آشنایی با موقعیت های مکانی در اسکرچ
  • آشنایی با دستورات Event و شروع کننده‌ها
  • معرفی قابلیت‌های ظاهری موجود در اسکرچ
  • معرفی مفهوم حلقه و کاربرد انواع آن
  • آشنایی با صوت و موسیقی در اسکرچ و ضبط صدا
  • چگونگي ضبط صدا
  • انواع نوت هاي موسيقي و نحوه استفاده از آنها
  • روش هاي اضافه كردن، كم يا زياد كردن صدا
  • به کار گیری جلوه‌های گرافیکی در برنامه
  • انجام طراحی و ترسیم در اسکرچ
  • آشنایی با سایر حلقه های موجود و استفاده از آن‌ها
  • مفهوم صبر کردن
  • آشنایی با مفهوم touch رنگ و اسپرایت
  • آشنایی با دستورات شرطی در زبان اسکرچ
  • استفاده از دستور if else

 

تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه