اطلاعات مدرس
2 دوره برگزار شده
0 آزمون برگزار شده
0 آموزشگاه همکار
سید مرتضی جدی آرانی
بنیانگذار تئوری دست ورزی مخترع بسته های یادگیری مبتنی بر دست ورزی توسعه دهنده آموش عملی علوم تجربی با رویکرد دست ورزی برگزار کننده 214 گارگاه مهارت افزایی دست ورزی تا اندیشه ورزی در سطح خاور میانه مولف کتب درسی علوم تجربی تاسال1395 و باز نشسته وزارتی در پست کارشناس برنامه ریزی فناوری های نوین آموزشی
من از جمله معلمانی هستم که خیلی با وضع موجود حال نمی کنم
بر اساس تجربه های ارزشمندی که طی 30 سال خدمات آموزشی پژوهش محور بدست آورده ام به این نتیجه رسیده ام که ما معلمان مسیر را اشتباهی رفته ایم، بر اساس تاکیدات و اجبار های سیستمی بیش از حد و اندازه بر طبل آموزش نواخته ایم، آنقدر که در حساس ترین شرایط تاریخی کشور(دوران کرونا) بالاترین مقام عالی وزارت در راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزی با خوشحالی هر چه تمام تر در رسانه ملی اذعان می کند که ما طوری شبکه شاد را طراحی کرده ایم که دانش آموزان نمی توانند با یگدیگر ارتباط داشته باشند.و این معلم هست که می تواند آموزش دهد و دانش آموزان فقط می توانند با معلم در ارتباط باشند و اینگونه دریافت کننده اطلاعات معلم باشند.
من اعتقاد دارم که اتفاقا برعکس گذشته ما باید از هم اکنون بر طبل یادگیری بنوازیم، اصل یادگیری باید ملاک عمل باشد و همه چیز باید در خدمت یادگیری بهتر و یادگیرنده فعال باشد. به جای تاکید بر تکنولوژی آنموزشی باید در توسعه تکنولوژی یادگیری تاکید نماییم به جای طراحی و تولید بسته های آموزشی باید بر طراحی و تولید بسته های یادگیری تاکید ورزیم و همینطور سایر موارد مرتبط...لذا بر اساس همین نگاه عمیق و پژوهش محور، یک سلسله وبینار های بسیار جذاب و چالش محور طراحی نموده ام که می تواند شما را در مسیر یک سری مسابقات ساخت و ساز محور جذاب و چالش زا قرار دهد تا بدین وسیله طعم و لذت یادگیری معنا دار برای شما شرکت کنندگان عزیز بهتر و ماندگارتر از گذشته شود.