آموزش مقدمات فیلمسازی

assignmentسایر آموزشها - آزاد (عمومی)

در حال حاضر این دوره برنامه کلاسی ندارد.

«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
ثبت نام در کلاس آنلاین بدون تخفیف
فعال تا پایان برگزاری کلاس آنلاین
ظرفیت باقیمانده : نامحدود

توضیحات تکمیلی دوره

در دوره آموزشی «آموزش مقدمات فیلمسازی» سعی داریم تا به صورت مختصر و سریع، تمام نکات کلی‌ای را بیان کنیم که هر فردی می‌خواهد وارد دنیای فیلمسازی شود باید آن‌ها را بداند.

در دوره آموزشی «آموزش مقدمات فیلمسازی» سعی داریم تا به صورت مختصر و سریع، تمام نکات کلی‌ای را بیان کنیم که هر فردی می‌خواهد وارد دنیای فیلمسازی شود باید آن‌ها را بداند. در دوره «آموزش مقدمات فیلمسازی» در مورد مسائل مهم و کلیدی فیلمسازی صحبت می‌کنیم، مثل:

انواع و ژانرهای مختلف فیلم و ویدئو، اهمیت و جزئیات پیش‌تولید، تکنیک‌های مهم نورپردازی و فیلمبرداری، خلق داستان و روایت با تدوین و ادیت ویدئو، و تکمیل ویدئو با اصلاح رنگ و نور و صدا.

این دوره نقطه شروعی مناسب برای آشنایی با پروسه فیلم‌سازی است.

اما جدا از بحث «آموزش مقدمات فیلمسازی»، در درس اول این فیلم توضیحاتی در مورد اهمیت فیلم و رسانه و سینما نیز بیان می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چرا باید به آن توجه شود.

در واقع این دوره آموزشی بخش اول از یک پک و بسته بزرگ آموزش فیلمسازی است، که ما در تیم کوچکمان که اسم آن را «راد» گذاشته‌ایم، یک سیستم آموزشی درست کرده‌ایم، و قصد داریم تا در این سیستم، طی چندین دوره آموزشی، همه اطلاعاتی که برای ورود به حوزه سینما و رسانه، و موفقیت در این حوزه جذاب و ترسناک، لازم داریم را، به صورت جامع و مختصر، گردآوری و تهیه و تنظیم کنیم، تا به یک مرجع تبدیل شود برای همه علاقه‌مندان و فعالان عرصه رسانه‌های تصویری مدرن.

امیدوارم که این تلاش ما مورد پسند و مورد قبول شما عزیزان قرار بگیرد.

  • برنامه کلاسی دوره
تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه

لینک کوتاه دوره

درباره مدرس
علی سلیمانی
علی سلیمانی

علی سلیمانی کارشناس مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار. موسس و مدیر عامل تیم رسانه‌ای راد. حضور در جایگاه ...

نماد اعتماد الکترونیکی