ارزیابی آمادگی صادرات، ضرورت یا انتخاب
assignmentبازاریابی و فروش - آزاد (عمومی) remove_red_eye6 ثبت نام
«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
توضیحات تکمیلی دوره
شرکتها و بنگاه های اقتصادی، به منظور ورود به بازارهای بینالمللی نیازمند سپری کردن یک دوره رشد و بینالمللی شدن هستند تا به بنگاههای آماده جهت صادرات و تعاملات بینالمللی تبدیل گردند. بینالمللی شدن و رسیدن شرکت ها به سطحی که در فرآیندهای بینالمللی بتوانند بصورت حرفهای و قوی عمل کنند از الزامات حضور پایدار در بازارهای بینالمللی است. در همین راستا و به منظور شناخت بهتر از نقاط ضعف شرکت ها و نیز رسیدن آن ها به یک برنامه توانمندسازی، میزان بلوغ صادراتی شرکتها بر مبنای مدلهای ارزیابی آمادگی صادراتی سنجش می گردد. ارزیابی صادراتی بر اساس مدل Export Readiness Assessment با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکتها و بنگاه های اقتصادی، و شناسایی نیازها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت توانمندی در بازار بینالملل صورت میپذیرد.
-
برنامه کلاسی دوره
نظرات
با سلام کلاس برگزار نمی شود؟
درباره برگزار کننده
درباره مدرس
برچسب ها
نماد اعتماد الکترونیکی
تحلیل تکنیکال مقدماتی جهت ورود به بازار های مالی (رمز ارز و فارکس )
مدرس: رضا سمیعی خطیبانی
کلاس بعدی: نامشخص
دوره آموزش آنلاین مقدماتی برنامه نویسی گیم میکر کودک و نوجوان (برای نهمین بار) کودک تک
آموزشگاه: آموزشگاه کودک تک
مدرس: محمد ملا محمد
کلاس بعدی: نامشخص
59 دوره آنلاین بازی سازی اسکرچ مقدماتی کودک و نوجوان تین تک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: مهتاب روحی
کلاس بعدی: نامشخص
15 امین دوره برنامه نویسی پایتون ترم 1 نوجوان تین تِک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: hamed atashbar
کلاس بعدی: نامشخص
ارسال دیدگاه