آموزش بازی سازی و برنامه نویسی کامپیوتر کودک و نوجوان پاییز ( اسکرچ مقدماتی)
assignmentنرم افزارها و برنامه نویسی - آزاد (عمومی) access_time10 ساعت و 0 دقیقه
«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
توضیحات تکمیلی دوره
توضیحات تکمیلی دوره
اطلاعات دوره:
این دوره در طول سال تحصیلی یک روز در هفته برگزار خواهد شد.
زمان کلاس در روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 8 تا 9 شب خواهد بود.
در هر جلسه یک ساعته، مطالب آموزشی به مهارت آموزان تدریس خواهد شد و در هر جلسه بر اساس مفاهیم
یادگرفته شده، تمرینی به صورت ساخت بازی ها و یا انیمیشن های جذاب توسط مهارت آموزان انجام می شود.
در ابتدای جلسه بعد، تمام مهارت آموزان با به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ کامپیوتر و یا لپتاپ خود، تمرین و برنامه خود را به مربی و سایر مهارت آموزان نشان می دهند.
پرسش و پاسخ در طول تمام جلسات آزاد و حتی توصیه نیز میشود
دوره مناسب چه افرادی است؟
این دوره ویژه و تخصصی برای کودکان و نوجوانان عزیز ( دختر و پسر ) در سنین 9 تا 12 سال تعریف شده است.
کودکان و نوجوانان علاقه مند به حوزه تکنولوزی، بازی سازی، برنامه نویسی، انیمیشن سازی و... .
مزیت های این دوره چیست؟
آشنا شدن با دنیای برنامه نویسی و اینکه منظورمون از نوشتن برنامه برای سیستم چیه.
بچهها یاد میگیرند که چطور وقتی با مسئلهای روبرو شدند اون رو از ۰ تا صد حلش کنند.
تفکر منطقی و تجزیه مسائل به ریز مسئله
که قطعا اگه روالش رو یاد بگیرند در همه مسائل زندگیشون میتونند این روند رو پیاده سازی کنند و از حل کردن مسائلشون حالشو ببرند؛)
این مواردی که گفتیم فقط دانشی بودن، و علاوه بر اون …
مهارتهای دیگهای مثل؛
همکاری
کار گروهی
ارائه و طرح ایده
افزایش خلاقیت و … را هم در خلال این آموزشها یاد میگیرند.
یه تغییر و پیشرفت دیگه هم که من خودم خیلی دوست دارم، افزایش اعتماد به نفس بچههاس.
پیشنهاد میکنم قبل و بعد از دوره حتما بهش توجه کنید و تفاوتشو ببینید
سرفصل های آموزشی برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ
محتوای آموزشی در ترم مقدماتی:
- نحوه نصب نرم افزار اسکرچ و پیش نیاز های آن
- معرفی وب سایت اسکرچ و ثبت نام در آن
- نحوه جستجو در سايت اسكرچ
- چگونگي بحث و تبادل نظر در سايت اسكرچ
- تنظيم ناحيه كاربري
- برنامه نويسي آفلاين
- آشنایی با بخشهای مختلف نرم افزار
- نحوه ذخیره سازی پروژه و بازیابی بازی
- آشنایی با کلمات و اصطلاحات موجود در اسکرچ
- بكارگيري Sprite براي داستان سرايي
- آشنایی با موقعیت های مکانی در اسکرچ
- آشنایی با دستورات Event و شروع کنندهها
- معرفی قابلیتهای ظاهری موجود در اسکرچ
- معرفی مفهوم حلقه و کاربرد انواع آن
- آشنایی با صوت و موسیقی در اسکرچ و ضبط صدا
- چگونگي ضبط صدا
- انواع نوت هاي موسيقي و نحوه استفاده از آنها
- روش هاي اضافه كردن، كم يا زياد كردن صدا
- به کار گیری جلوههای گرافیکی در برنامه
- انجام طراحی و ترسیم در اسکرچ
- آشنایی با سایر حلقه های موجود و استفاده از آنها
- مفهوم صبر کردن
- آشنایی با مفهوم touch رنگ و اسپرایت
- آشنایی با دستورات شرطی در زبان اسکرچ
- استفاده از دستور if else
-
برنامه کلاسی دوره
- یکشنبه، 26 آبان 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 3 آذر 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 10 آذر 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 17 آذر 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 24 آذر 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 1 دی 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 8 دی 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 15 دی 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 22 دی 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
- یکشنبه، 29 دی 1398 / ساعت: 20:00 - 21:00
مشاهده برنامه کامل
درباره برگزار کننده
درباره مدرس
مدرس باسابقه دوره های برنامه نویسی کامپیوتر و بازی سازی کامپیوتری مخصوص کودکان و نوجوانان با برنامه ...
برچسب ها
تحلیل تکنیکال مقدماتی جهت ورود به بازار های مالی (رمز ارز و فارکس )
مدرس: رضا سمیعی خطیبانی
کلاس بعدی: نامشخص
59 دوره آنلاین بازی سازی اسکرچ مقدماتی کودک و نوجوان تین تک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: مهتاب روحی
کلاس بعدی: نامشخص
15 امین دوره برنامه نویسی پایتون ترم 1 نوجوان تین تِک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: hamed atashbar
کلاس بعدی: نامشخص
چهارمین دوره هنر دیجیتال استاپ موشن نوجوان تین تک
آموزشگاه: تین تِک
مدرس: فاطمه عابدی نژاد
کلاس بعدی: نامشخص
ارسال دیدگاه