مدیریت ارتباط با مشتریCRM

assignmentکسب و کار - آزاد (عمومی) access_time1 ساعت و 30 دقیقه

در حال حاضر این دوره برنامه کلاسی ندارد.

«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
ثبت نام در کلاس آنلاین بدون تخفیف
فعال تا پایان برگزاری کلاس آنلاین
ظرفیت باقیمانده : 100 نفر

توضیحات تکمیلی دوره

crm چیست سی آر ام (CRM) مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. یک استراتژی CRM، تعاملات بین شرکت با مشتریان‌‌ (و مشتریان احتمالی) را در راستای بهبود ارتباطات با آنها، ایجاد سود بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغات مدیریت می کند. هدف CRM خیلی ساده است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت متحول می کند

 

به عنوان مدیر یک شرکت یا سازمان، چه چیزی برای شما مهم است؟ افزایش سود و کاهش هزینه در سازمان؟

چرا مهمترین دارایی شما مشتری است؟

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا سیستم CRM دقیقا چیست؟

پیاده سازی سیستم CRM دقیقا قرار است چه کاری برای شما انجام دهد؟

به زبان ساده استفاده از CRM چه مزیت هایی را در کسب و کار شما ایجاد می‌کند؟

هر بخش از شرکت شما چگونه از این ابزار بهره می برد؟

گزارشات سیستم CRM چیست و به کدام سوال های شما پاسخ می دهد؟

اثرات CRM در کسب و کار های کوچک و متوسط چیست؟

برگشت سرمایه نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM ابری یا یک بار خرید؟ کدام انتخاب درست تری است؟

چگونه یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری درست انتخاب کنیم؟

خلاصه و نکات مهم مقاله CRM چیست

تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه

لینک کوتاه دوره

درباره برگزار کننده
بهین انطباق کیفیت آرتا بهین انطباق کیفیت آرتا

آدرس: اردبيل، اردبيل،

درباره مدرس
دکتر رضا بیگ زاده
دکتر رضا بیگ زاده

رضا بیگ زاده ،ارشد مدیریت صنعتی، دکترای مدیریت کیفیت

نماد اعتماد الکترونیکی
نماد اعتماد فروش کلاس انلاین