وبینار بزرگ چگونه بازار را در دست بگیریم!

assignmentبازاریابی و فروش - آزاد (عمومی) access_time4 ساعت و 0 دقیقه remove_red_eye33 ثبت نام

در حال حاضر این دوره برنامه کلاسی ندارد.

«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
ثبت نام در کلاس آنلاین بدون تخفیف
فعال تا پایان برگزاری کلاس آنلاین
ظرفیت باقیمانده : 67 نفر

توضیحات تکمیلی دوره

     وبینار آموزشی "چگونه بازار را در دست بگیریم"

بسیاری از کسب و کارها طی پنج سال اول فعالیت خود یا رکود و روزمرگی ادامه مسیر می دهند و یا از گردونه ی رقابت خارج می شوند. و این در حالیه که اگه از صاحب کسب و کار علت رو جویا بشید اون رو به کسادی بازار و شرایط اقتصادی حواله می ده. اما در واقعیت عدم برنامه ریزی و اهداف راه اندازی کسب و کار و نداشتن شناخت کافی از محصول یا خدمتی که متناسب با نیاز بازار باشه موجب شکست اکثر کسب و کارهاست.

 

 

این دوره آموزشی با تخفیف ویژه به صورت رایگان ارائه می گردد.

 

 

 

مدرس این دوره دکتر محمد محبوب می باشند که رزومه ایشان را می توانید با کلیک بر روی نامشان مشاهده بفرمایید.

 

*********************************************

 

 

توضیحات تکمیلی:

اگه بخوایم این رویداد رو در چند کلمه خلاصه کنیم باید بگم که این کسب و کارها دچار سندرم "من هم همینطور" می شن. محصول و خدماتی مشابه دیگران، بدون جذابیت های رقابتی با پیام های کسل کننده و هزینه های هنگفت تبلیغاتی و بدون اثر.

چاره کار چیه: همونجور که یه ساختمون رو بدون طرح و نقشه بنا نمی کنیم، کسب و کار هم بدون یه پلن و نقشه های اجرایی قابلیت پیاده سازی نداره. پس چاره کار در نوشتن و پیاده سازی یه برنامه موثر و پایبندی به اجرای اونه.

عاقبت برنامه ها همه یه جوره: درسته که وقتی بحث از برنامه می شه مخصوصا در حوزه بازاریابی به یاد پروپزال ها و طرح های جامع و کلانی میفتیم که در قفسه ها و بایگانی ها داره خاک می خوره. اما این بار قراره صحبت از یه برنامه جمع و جور یک صفحه ای کنیم که همیشه می تونه جلدی چشمتون باشه و در یه قالب جدول 9 تایی کل اجزا و پیوندش ن رو در هر مرحله ببینی و نظارت کنی.

این برنامه یک صفحه ای چیه؟ به برنامه با قابلیت اجرایی بالا که شامل نه خونه هست و هر خونه بخشی از عملیات بازاریابیه که در قالب یک برنامه یک صفحه ای نوشته می شه. اول شناسایی بازار هدف، ساختن پیام متناسب و انتخاب رسانه موثر جهت انتقال پیام که بخش یا مرحله قبل نام گذاری می شه و مرحله بعدی که "حین" نام گذاری شده مربوط به جذب و پرورش مشتریان بالقوه و مرحله آخر که "بعد" نام گذاری شده برای افزایش طول عمر مشتری و رسیدن به تکرار خرید و ایجاد قبیله ای از طرفداران دو آتیشست.

برای چه گروه هایی متناسب؟ این برنامه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی می شه اما حتی افراد در کسب و کارهای بزرگتر هم و حتی اهداف فردی هم برای توسعه ارتباطات و اثر بخشی بیشتر می تونن ازش استفاده کنن.

چطور این مهارت رو یاد بگیریم؟ قراره یه وبینار جذاب آموزشی اونم رایگان با آموزش من "محمد محبوب" دکتری حرفه ای کسب و کار و مشاور و مربی بازاریابی و فروش از طریق سایت آنلاین آموزان برگزار بشه

 

صاحبان کسب و کارهای خرد و متوسط،

مدیران و کارشناسان فروش،

مدیران و نمایندگان بیمه

آموزشگاه داران علمی، فرهنگی و هنری 

کسب و کارهای مختلف از جمله سالن های زیبایی

 

مخاطبین ویژه این دوره هستند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 09381394446

 

 

با من در صفحه اینستاگرامم همراه باشید :

 

 

https://www.instagram.com/reel/C0GUZ7yNSU4/?igshid=ZDBjMWI0ZjMxOQ==

تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه

لینک کوتاه دوره

درباره مدرس
دکتر محمد محبوب
دکتر محمد محبوب

کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و دکتری حرفه ای کسب و کار مدیرعامل مدرسه کسب و کار مویرگ مدیرعامل م...

نماد اعتماد الکترونیکی
نماد اعتماد فروش کلاس انلاین