کلاس آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

assignmentنرم افزارها و برنامه نویسی - آزاد (عمومی)

در حال حاضر این دوره برنامه کلاسی ندارد.

«جهت رزرو دوره به پشتیبانی پیام بدهید»
ثبت نام در دوره بدون تخفیف
فعال تا پایان برگزاری دوره
ظرفیت باقیمانده : 1 نفر

توضیحات تکمیلی دوره

برگزاری کلاس های خصوصی آموزش کامپیوتر از صفر تا صد برای کودکان ، این دوره ها به صورت آنلاین و خصوصی برگزار می شوند. آموزش کامپیوتر از صفر تا صد را با شرکت در کلاس خصوصی ما تجربه کنید.

چرا آموزش کامپیوتر از صفر تا صد در دوران کودکی مفید است؟

اکثر والدین معتقدند که مهارت های علوم کامپیوتر مفید هستند، با تغییراتی که در حال رخ دادن است. علوم کامپیوتر به یکی از مهارت هایی تبدیل شده است که اگر در دوران کودکی ایجاد شود، می تواند تاثیر زیادی در دوران رشد داشته باشد. پس با شرکت در کلاس آموزش کامپیوتر از صفر تا صد فرزندان خود را برای آینده آماده کنید.

آموزش کامپیوتر از صفر تا صد  کمک زیادی به دانش آموزان می کند


اغلب اوقات، افراد در دوران کودکی مهارت های آموزش کامپیوتر از صفر تا صد را نادیده می گیرند زیرا آنها با فعالیت های دیگر پر شده اند. آنها علم کامپیوتر را یک مهارت فوق برنامه می دانند که می تواند برای بعد حفظ شود. کودکان خردسال در تلاش برای یافتن مهارتی هستند که به آنها علاقه دارد و سعی می کنند از هرج و مرج عبور کنند. کلاس های ورزشی و کلاس های موسیقی زیادی وجود دارد که برای کمک به برنامه ریزی کودک، ایده خوبی است که یک دوره آموزش کامپیوتر از صفر تا صد اضافه کنید. بچه‌های زیادی هستند که می‌توانند از یادگیری مهارت‌های علوم رایانه که می‌تواند به افراد اجازه دهد مهارت‌های مناسب را برای نسل‌ها داشته باشند، بسیار سود ببرند.

دنیای امروز کامپیوتر محور است


شاید شما این تغییر را تجربه نکرده باشید، اما فرزندان شما در دنیایی زندگی می کنند که همه چیز کامپیوتری است. این نسلی است که در آن همه چیز کامپیوتری است، که به فرد اجازه می‌دهد بیشتر در اختیار والدین خود بماند. آمارهای اخیر حاکی از آن است که بیشتر بچه ها از طریق لپ تاپ یا تبلت و ... به اینترنت دسترسی دارند که رایانه در کف دست آنها قرار می گیرد. د فناوری در هر روز وجود دارد، از اتومبیل های خودران گرفته تا روبات هایی که بسیاری از کارهای ساده را انجام می دهند. آموزش کامپیوتر از صفر تا صد می تواند به آنها کمک کند در آینده زندگی کنند. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای  برنامه نویسی کودکان است که به مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی برای یادگیری برنامه‌نویسی دست یابند.

بچه هایی که علوم کامپیوتر را شروع می کنند تمایل دارند در اردوهای کدنویسی شرکت کنند و یاد بگیرند که به روشی منطقی فکر کنند و اطلاعات را پردازش کنند. این مهارت‌های محاسباتی به شما اجازه می‌دهد پایه‌ای عالی بسازید که می‌توان آن را در سنین پایین معرفی کرد و به شما کمک می‌کند تا آنها را به دورتر برسانید. بچه‌هایی که مهارت‌های علوم رایانه دارند، در تحصیلات موفقیت بیشتری کسب می‌کنند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا در بهترین کالج‌ها پذیرفته شوند. والدین می خواهند فرزندانشان یاد بگیرند و علم کامپیوتر می تواند به آنها اجازه دهد تا برای آینده آماده شوند. فن آوری به طور مداوم در حال پیشرفت است و مهم است که ما در جامعه خود پیشتاز باشیم، جایی که مشاغل ما به مهارت های محاسباتی نیز نیاز دارند. داشتن دوره های صفر تا صد برنامه نویسی دانش مناسب به فرزند شما این امکان را می دهد که در فضای کاری و همچنین آینده موفق شود

ویژگی کلاس خصوصی آموزش کامپیوتر از صفر تا صد  :


1) مدت زمان هر جلسه 60 دقیقه می باشد.

2) زمان کلاس با هماهنگی خانواده ها به صورت هفتگی انجام می پذیرد.

3) هزینه هر جلسه  220 هزار تومان می باشد.

4) کلاس ها در بستر های آنلاین برگزار می شود.

5) حداقل باید 10 جلسه رزرو بنمایید.

  • برنامه کلاسی دوره
تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است.شما اولین نفر باشید.

ارسال دیدگاه

لینک کوتاه دوره

درباره برگزار کننده
ایرانیان سایبر ایرانیان سایبر

آدرس: تهران، تهران، بلوار اندرزگو ، خیابان سلیمی جنوبی

تلفن: ۰۲۱-۲۸۴۲۷۸۴۳

نماد اعتماد الکترونیکی